2.0 KiB

sub_title tags auther
Superlight Personal Carrier
kladjes
elektro
elektro/hr
elektro/hr/pee51
name email name_short
Finley van Reenen 0964590@hr.nl e.l.f. van Reenen

Competentie verantwoording

Analyseren (8)

Hoofdstuk 3 van verslag.pdf wordt uitgelegd hoe de analyse is gedaan. Ik heb in deze fase de voortouw genomen en het PVE gemaakt en beheerd.

Daarnaast heb ik ook geanalyseerd voor de stabilisatie unit zelf (hoofdstuk 6 in verslag.pdf; of 8.3.2 voor een uitgebreidere variant). Hier heb ik samen met Tijn de motor keuze gemaakt, en alle berekeningen over de motor heb ik zelf gedaan.

Ontwerpen (8)

Het was eerst de bedoeling dat ik samen met Gryvon het ontwerp voor de motordriver te maken, maar die is gestopt met het project voor dat er aan begonnen is. Dus ik heb het ontwerp alleen gedaan. Chirs, de enige andere van elektrotechniek, heeft niet veel ervaring van het ontwerpen van motordrivers, dus ik dacht dat het uitleggen hoe het moet meer tijd kost dan het zelf doen.

zie hoofdstuk 6 van verslag.pdf of 8.3 voor het detailontwerp.

Realiseren (O)

De motordriver heb ik gesoldeerd in het SMD lab op Accademiplein, en getest eerst op Accademiplein voor te testen of de hardware werkt en later op het RDM met een motor aangesloten de software en integratie te testen. deze testen zijn nog niet gedocumenteerd.

Beheren (O)

Zowel documentatie als de software is gebruikt gemaakt van git voor versiebeheer. Deze zet ik standaard pas openbaar als het project is afgerond.

[!todo] software ontwerp en test rapport moeten verder gemaakt worden.

Managen (6)

Elke week hebben we op donderdag gewerkt en vergaderd op het RDM. Hier hielden we eiders voortgang updates, en er werd ook regelmatig samen na gedacht over de uitdagingen waar tegengelopen werd.

Adviseren (O)

[!todo] moet nog geschreven worden

Onderzoeken (O)

[!todo] moet nog geschreven worden

professionaliseren (6)

Er is elke week een presentatie gehouden voor de opdrachtgever en Automotive docenten.